قوانین سایت به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد.

 

قوانین خرید :

خرید شما از سایت تیم ثروت به منزله اطلاع و موافقت شما از قوانین سایت می باشد.

به منظور امکان خرید آسان و سریع قیمتهای درج شده در سایت بروز می باشد اما ممکن است کالایی موجود نباشد لذا جهت اطمینان از موجودی کالا می توانید با فروشگاه تماس بگیرید. در صورتی که در بخش قیمت کالا نوشته شده باشد ( موجود نیست ) این بدان معناست که این کالا به احتمال زیاد از تولید خارج شده و دیگر موجود نخواهد بود.

با توجه به اینکه در هنگام خرید نیاز به پر کردن فرم مربوطه در زمان پرداخت الزامی می باشد لذا حفظ و نگهداری اطلاعات شما توسط تیم ثروت تضمین می گردد .

پس از سفارش کالا از طریق سایت به منظور هماهنگی و تایید تلفنی با شما تماس گرفته خواهد شد و امکان لغو سفارش تا آن زمان امکان پذیر می باشد ، لذا پس از تایید تلفنی ، هزینه لغو ارسال کالا به عهده خریدار خواهد بود.

در صورتی که هزینه حمل کالایی رایگان باشد در قسمت مشخصات کالا “حمل رایگان ” ذکر شده است .در غیر این صورت هزینه پستی درج خواهد شد.
هزینه حمل محاسبه شده در هنگام خرید فقط تا درب منزل بوده و به منظور استفاده از خدمات ویژه می بایست هماهنگی های لازم صورت گیرد.
دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات مطابق با درخواست خریدار به عهده خریدار می باشد ، لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید. همچنین قبل از تحویل گرفتن کالا از صحت کالای ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل با تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نمایید

 

سیاست حفظ حریم خصوصی

اطلاعات کاربران اعم از ایمیل و شماره های تماس فقط جهت اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری در موارد مربوط به سایت تیم ثروت استفاده می شود و نزد تیم ثروت محفوظ خواهند ماند.

امیدواریم تلاش ما در جهت آسایش ، اطمینان و رضایت شما موفق بوده باشد

دسته چک جادویی(بازی فراوانی استرهیکس) در حال حاضر موجود نمی باشد

به زودی دسته چک جادویی موجود و اطلاع رسانی خواهد شد

اگر موجود شد به من اطلاع بده